Tüketici Hakları - Cayma - İptal İade Koşulları

Sipariş iptali, iade İşlemi

Tüketici Haklari – Cayma – İptal İade Koşullari

Sipariş ettiğiniz ürünü elinize geçmeden iptal etmek istiyorsanız bir talep oluşturarak departmanlar seçeneğinden "İade Etmek / Değiştirmek İstiyorum" seçeneğini seçerek tarafımıza bildirebilirsiniz.

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz.

Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Siparişiniz elinize ulaşmış ve iptal etmek istiyorsanız:

Anlaşmalı MNG KARGO ile tekrar ürünü Demirci, Bitki Sk. no: 4, 16159 Nilüfer/Bursa adresine gönderiniz. Promosyonlu ürünler alındığında, ürünle birlikte mutlaka promosyonu da gönderilmelidir. Ürün mutlak suretle orijinal ambalajı ile birlikte iade edilebilir. Aksi taktirde iptal işleminiz yapılmayacaktır.

Not: www.petpal.com.tr, üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve benzer durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.

Bu tür hallerde ürünün www.petpal.com.tr'ye gelişi ve geri dönüşü sırasındaki tüm kargo ücretleri müşteriye aittir.

Siparişiniz elinize ulaştı ve kısmi iade yapmak istiyorsanız:

İade edeceğiniz ürünü anlaşmalı MNG KARGO ile Demirci, Bitki Sk. no: 4, 16159 Nilüfer/Bursa adresine gönderiniz.

İade bilgisini mutlaka "İade Etmek / Değiştirmek İstiyorum" departmanını seçerek tarafımıza talep olarak göndermeniz gerekmektedir. Kısmi iadelerde kargo ücreti iade edilmeyeceği unutulmamalıdır.

Not: www.petpal.com.tr, üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve benzer durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.

Bu tür hallerde ürünün www.petpal.com.tr'ye gelişi ve geri dönüşü sırasındaki tüm kargo ücretleri müşteriye aittir.

Ayrıca iade edilen ürün/ürünlerin toplam bedeli, ilgili siparişin toplam tutarından düşüldüğünde, kalan meblağ KARGO ÜCRETSİZ olan 449 TL altında kaldığında; iade tutarından kargo ücreti düşülerek, kalan meblağ iade edilir.

İptal ettiğim siparişin ücretini nasıl alırım?

İade işlemi tamamlandıktan sonra eğer kredi kartı ile ödeme yapmışsanız iadeniz 2 (iki) iş günü içerisinde bankanıza bildirilir. Kredi kartı iadelerinde iadeler bankanız kurallarına göre iade edilir. Eğer taksitli alışveriş yaptıysanız bankanız bu işlemi her ay taksitler oranında yapabilir.

Diğer ödeme kanallarını kullanmış iseniz iptal işleminden 2 (iki) iş günü sonrasında hesabınıza iade edilir.

Ürün Arızalı Çıktı Ne Yapmalıyım?

Aldığınız ürün arızalı çıkması durumunda "Kusurlu Ürün Geldi" departmanını seçerek tarafımıza bir talep gönderiniz. Bazı markalar arıza prosedürü için direkt teknik servislerine gönderimi kabul etmektedirler. Müşteri temsilcimiz size yol gösterecektir.

Kapsam Dışı Sözleşmeler - Bu Yönetmelik hükümleri;

a) Hijyenik ürünlerin hiçbir sebeple iadesi yoktur. (ambalajı açılmış kedi ya da köpeğinizin bedenine temas etmiş olması)

b) Kedi tuvalet ürünleri (ambalajı açılmasa dahi!)

c) Tırnak makası, fırça, tarak gibi kolay kontaminasyona uygun ürünler (ambalajı açılmasa dahi!)

d) Tek kullanımlık ürünler.

e) Göz, kulak damlası gibi ağızı açıldıktan sonra kullanım süresi olan ürünler.

f) Külotlar ve pedler.

g) Karton tırmalamalar.

h) İsimliklerde değişim ya da iade yoktur.

ı) Havlama Önleyici Eğitim Tasması değişim ya da iadesi bulunmamaktadır.

PETPAL

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.